S****AN!

Ja så bli man väckt halv åtta av gräsklippare o trimmer sin sista lediga dag för veckan. DE SÖG JU! Fan så jävla onödigt. Visst, man får väl ha förståelse för att de måste sköta sitt jobb och förmodligen har massa annat att hinna idag också men...

Eller förresten. Åt helvete med förståelsen. JAG VILL HA MIN SKÖNHETSSÖMN FÖR BÖVELEN! Så ge fan i att klippa gräs tidigt på morron. Tack.

Har tagit det överdrivet lugnt dessa lediga dagar, typ gjort nada. Fått mig 2 par nya skor,sandaler o typ sneakers. Båda storlek 36! Hallå fötterna, försvinn inte! Illa de där... Sen har jag fikat med Christer, de va mys. :) Annars har de varit hemskt lugnt, mkt tv (som vanligt) o en promenad igår i värmeböljan. Idag skiner solen igen så man må ju ut o gå/cykla o njuta lite. :) Och ikväll ska vi träffas från jobbet, äta lite tillsammans o typ gå ut en sväng, de blir nog trevligt. 

Har inte hunnit träffa Frida eller Ekke, men de får bli nästa vecka. Och Frida kommer ju på pappas 50årskalas på lördag oxå så. Så de känns bra ändå med mina planer för de lediga dagarna, är nöjd med vad som hunnits med. :) 

De va allt för nu, ut o njut av solen barn! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0