Midsommarafton

Sov tre timmar inatt eftersom jag och Erik bestämde oss för att spontanåka på näset och dansa till Mickeys/Titanix/Svänzons igår. Är då präktigt trött då ja kom i säng kl 3 o skulle upp o till jobbet halv 7... Men lätt värt säger jag bara, de va grymt kul o fullt ös! :) Och Erik min skrutt-nöt, vi har alltid roligt. Spontana-bara-vara-för-kul grejer är vad vi gör bäst. <3

Nu sitter jag och vilar ner den goda midsommarmaten, grillspett med kött o grönsaker, sallad med ananas o melon, tzatsiki, beasås, klyftpärer. Mumma! :) Bästa matdosan ever imåra! ;) Mostrarna är här, kusin Carro, Stefan o så familjen såklart o nu njuter vi av varandra o tillvaron. Stefan lirar på gitarren o vi kör allsång, så fruktansvärt mysigt! <3

Imorrn jobbar jag som sagt igen o söndag likadant. De är allt jag vet om resterande helg så får vi se resten.


Sattsåere. Ha en bra midsommarkväll alla. PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0