Tors

Igår kväll blev de livat minsann! De va fri entré på Marité igår så jag och Jana kände helt spontant, vi super, umgås och går ut fan! De va ganska lite folk i farten, men vi var fulla o glada snodde runt ett par timmar ändå o de va roligt. :)
 
Segat hela dan idag som följer, och nu ikväll var de ju jobb-kick-offen. Mat på Jack Rabbit Slim's o sedan Boda Borg. Sjukt kul, o mitt lag bestående av mig, Evelina, Matilda o Sefast vann med 7 stämplar! :D HA HA!

Har nu således surrat med Ekke o halvt om halvt bestämt att ja ska åka till Åre o åka traktor med honom imorrn då han är där o jobbar. Kändes lite besvärligt dock, känner mig så himla osäker vart ja ska, hur de blir med mat, va man ska ha på sig, om man behöver me sig nå grejer, om ja är i vägen osv... Så ja får se, kanske får skjuta upp de där te nästa vecka eller nå. Skulle ju kännas lite enklare om han va på hemmaplan istället eller så... Men men, de löser sig. Känns de inte bra får ja ha något annat för mig istället. Vi hinner ju ses sen, även om jag saknar honom...
 
Skulle ju typ kunna umgås med mamma, hoja o njuta av vädret oxå, kanske träffa Frida? Hm... Får se hur de känns imåra helt enkelt.

Jaa, de va nog va ja hade.

Ha ne! PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0