Hej

Ja, helgen blev precis så toppen som jag hade hoppats!

Dansen med Frida, både Ekke o Jonas var där, knökmycket folk men otroligt kul!

Traktoråkningen med Ekke på lörda, skithäftigt o så nice att få umgås lite bara vi en stund. Var i Såå/Åre/Fäviken å slog så på vägen hem fick vi oss en burgare av Jana som jobbade på en mc-träff i Järpen. Man kände sig bara en anings malplacerad bland alla knuttar... Men de va kul, många förvånade blickar då Ekke fickparkerade "lilla" tjaktojn... :P Och älskade sötnöten Jana min heta kvinna! Tack ska du ha, saknar dig din jävel! <3

Sedan festa loss på kvällen, de va vi, Jonas, Frida, Hubbe, Emma och Emelie, o de va en skitkul kväll dock en aning för full. Men vafan. Lätt värt. :P Fick dela Ekkes ca 80 cm soffa med Jonas under natten, vi gjorde de förbannat bra måste jag säga. O han den stackarn va så bakis på söndan! Brudarna åkte hem tidigt, Ekke o Hubbe åkte o jobbade o Fria sov hemma så Jonas låg på soffan o ojade sig o ja städade upp lite. Vi åkte samtidigt, runt halv två. 

Nej, de va verkligen en härlig helg, älskade gofolket mitt. <3

Denna vecka då, ganska lugn. Jobb igår, ledig idag o sedan jobb ons-tors innan ja blir ledig hela helgen! O då skulle vi ju träffas hela gänget från Kälarne hos mig, men planerna verkar krackelera lite, får väl se va de blir... Kanske löser sig om jag och Sofia (som skulle komma tors kväll) tar oss te Kälarne på lörda istället... Men som sagt, vi får se hur de blir, men de måste lösa sig för jag blir tokledsen om de inte blir av! Verkligen sett fram emot denna helg, de va ju så kul att alla kunde o va ledig från jobbet o så där, men de är ju som de är... Vi SKA banne mig lösa detta! 

Idag har jag tagit de lugnt, gjorde några ärenden på stan med mor, sov en stund och hjälpte sedan till att handla. Mor och far ska ju på egen semester ca 2 veckor så vi handlade upp lite så de ska finnas hemma. Pappa har redan åkt med gubbsen (Örjan o Bengt) till Malung o möter upp med mor imorrn i Mora för att börja semestra tillsammans.

Resten av dan vet ja inte va som händer, ska ta mig en rejäl promenad iaf, är så jäkla seg o trött. Sedan blir de nog hemma, äta midda o titta på tv ikväll. Som ja brukar... Mitt liv just nu, jobb, träna, tv, dans o umgås med gofolket när ja kan. Är ju ändå inte så illa. :) Och jag har kommit in på utbildningen oxå! Så i höst blire med största sannolikhet MIUN här i stan, ska bli syster Becca. :) Blir nog bra tror jag! 

Oj, blev mkt denna gång, men de får ni ta. :) Ha de gott hörni! PoK!

Kommentarer
Postat av: Janis

SAKNAR DIG MED. tyckte det va fantastiskt att ni kom dit XD <3

2009-07-20 @ 23:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0