Snoooor

Rabarber har gått och blivit GÖRförkyld! Fy fan, de är inte nådigt!

Vad har de hänt för skoj i veckan då? Inte mkt.

Blev medlem i StepIn i onsdags, så nu jävlar ska här tränas! 389 kr i månaden borde ju räcka som motivation, eller vad tror ni? Men jag anser det värt de, får ju tillgång till badet och relaxen oxå så... :) 

I onsdags blev de även hipp happ bestämt, nu ska vi gå ut! Upstairs hade onsdagspremiär med gratis inträde så vi tänkte, vafan. Förfest hos Cecilia och sedan partydans natta lång! Var en ANING sliten dan efter. :P De ligger kvar än tror jag... Och nu har jag blivit tokigt förkyld också. Men men. De får man leva med.
 
I övrigt har de varit rätt lugnt, Frida kom fredakväll och vi segade på hemmafronten. Och idag var de KM för dansklubben, så jag och frida har sprungit med papper. Och nu ska vi sega ikväll med. Fattas bara annat så slitna som vi är. Uscha. Men men, skriver nå mer då jag har nå å berätta.

Dansade med en kille på krogen. Det kändes konstigt. Händerna som tog i mig var inte hans. Kroppen jag kände på var inte hans. Pallade inte att titta killen i ögonen, pallade inte att strula. Det kändes helt fel. Det var fel händer som följde mina höfter... Det känns mer än jag ville tro... Men jag måste ju vidare, ingen mening att deppa eller slösa energi på någon som inte vill. Men jag måste erkänna att jag saknar honom... Älskade när han tog i mig... :(

Ha det gott alla. PoK!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0