P.L.Ä.P.

Vill ni inte veta vad det står för, tro mig. Styggast idag, min klass är seriöst styggast. ^^ Det är därför jag gillar dem så mycket. <3

Veckan som varit då. Tisdags, hemma sjuk. Fick mkt skolarbete gjort, de va bra. Ons segade jag, men Erik kom förbi och fikade på kvällingen, de va trevlen. :) Tors, träffade Emma en sväng, segade. Fredag träffade jag också Emma, vi klädde upp oss och tog en krogrunda tillsammans med Emmas kompis Bella. Det var först News, sedan en halvtimmes köande till premiäröppnandet Huset (som Östersunds alla, och jag menar ALLA ungdomar bestämt sig för att gå på) innan vi gav upp och till sist The Rock. De va mysigt och trevligt, alldeles lagom. Körde så gott som nyktert denna gång oxå då jag måste spara min slantar så gott jag kan numera.

Och idag lördag har vi repat Gökboet hela dan, alltså haft skola. Det ska vi ha imorrn med. Känns lite drygt att inte få nån helg, men vi får ju igen ledigt sedan så... Och det är ju bra, vi behöver all tid vi kan hitta till att repa! Ligger en anings efter. Men de ska nog gå ihop.

Jaa, de var min otroligt roliga vecka, typ tråkigast på länge. Men det beror mest på att jag varit sjuk, så jag har inte kunnat motionera nånting. Då blir man så himla trött och seg. Men till veckan, då jävlar! Ska ha möte med gyminstruktör på onsdag och sedan kan jag träna träna träna! Ska promenera innan så jag får igång mig själv igen. Är så less, typ det känns som det enda jag gör för tillfället är att äta och svälla som en jävla svamp. Så nu blire ändring.

Ska även klippa mig på NFI på måndag. Blir nog kortare frilla nu, ska bli skönt att karva av eländet lite. :P Ska lägga i ny toning oxå, riktigt nice. Förutom det blire skridskor (Ångest! Alla kommer vara skitbra utom lilla jag!) på bollspelet och PA-möte med handledargruppen. Och repa Christers PA. Fan, blir full rulle på måndag!

Ja, de va nuläget. På återseende. PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0