Oj...

...vad jag inte gillar söndagar. Denna bestod av slöhet, tidspressångest, depp och potatisskal. Oj vad kul man kan ha. 

Detta kommer bli en väldigt stressad, planeringsberoende, dyr, tröttsam men ändå otroligt rolig vår. Det är bara att konstatera. Jag behöver ju inte bekymmra mig för att inte ha något liv, de är alltid positivt. :) 

För att överleva 2009 ska följande klaras av/njutas och ha roligt med:

*Gökboet, slutproduktionen på Storsjöteatern
*Slå mitt hjärta slå, musikal på G:a Tingshuset
*Projektarbete
*Vårforum
*Dansgalor (FH, Nälden)
*Massa FESTANDE!
*Studenten, SHALALAA!

Nu ska jag äta. Och sedan slöa mera. För jag orkar verkligen inte bry mig ett skit just nu om allt jag har att göra. 

Ha re! PoK!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du deppat gumman? =(

2009-01-18 @ 19:49:13
URL: http://fridtjoff.blogg.se/
Postat av: Frida

Varför har du deppat gumman? =(

2009-01-18 @ 19:50:38
URL: http://newfridtjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0