Nyårsdan

Igår efter Henrik slutat jobba tog vi sittoträngen till Åre för att fira nyårsafton med Johan "Hummer" Lundberg. Blev mycket väl mottagna av hans otroligt snälla föräldrar där, satt och pratade en stund och bara va. Sedan skitfin (och god!) middag, trerätters. Egentligen var planen att jag skulle vara chaufför och jag och Henrik skulle åka hem på kvällen, men de tyckte inte päronen Lundberg var nån bra idé så då fick jag mig ett glas vin och så fick vi sova i deras gästrum. Sedan drack vi gott och tittade på studentbilder från Henrik och Johans gemensamma studentmiddag en stund innan vi drog ner på Åre torget. Hittade till Johans stamställe (hehe) och välkomnade det nya året där. Mkt trevligt hela tillställningen och otroligt mysigt. Underbart nyår. <3

Och GRATTIS JOHAN 20 ÅR IDAG! :)

Åkte hem idag då, har ganska nyligen kommit hem. Sitter här och fånler och är så kär så kär. :) Henrik är wonderful. My dear precious. Kan inte fatta att han är min. KÄR KÄR KÄR. <3

Ikväll/imorgon vet jag inte riktigt vad som händer och fötter, förmodligen börja packa eftersom flytten sker snart. Kanske träffa babe imorrn kväll, skulle vara trevligt. 

Och helgen då. På lördag blire Boda Borg, original i Torpshammar, med Henrik och hans kusin. De ska bli sjukt kul!! :D Söndag förmodligen packa, ev åka och dansa till Jannez i Alsen. Får la se vad jag känner för.

Men de är min vecka iaf, på återseende. Ha de! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0