Mjäk

Är ett av mina favoritord. Bara så att alla vet.

Vad har hänt under denna vecka då? I måndags sket jag i svenskaC lektionen eftersom jag skulle klippa mig. Nya frisyren vart väldigt kort men också väldigt snygg! Är supernöjd! :) Sedan blev det skriller på bollspelet, gick över förväntan måste jag säga, inte en enda vurpa eller pinsam sak och jag hamnade i ett lag med schyssta grabbar, de va riktigt kul faktiskt. Sedan repade vi Christers PA, gick ganska bra fast jag var för trött och flum.

Tisdag. Typ vanlig dag, träffade Frida, nåra ärenden på stan, middag och sedan dansträning. Jag var jättepepp och dansade massor så det var kul. :) Onsdag då. Också vanlig dag, massa plugg hela eftermiddan/kvällen, otroligt tråkigt men välbehövligt. Gjorde mycket PA, så de va bra. Och idag torsdag har inget speciellt hänt, repat teater och jobbade över, vi gjorde sminkkort så vi ska veta hur vi ska sminka oss till föreställningen. 

Och nu ska jag klippa/fila mina naglar, färga mitt hår och packa inför imorrn.

För imorrn är det dans till SHAKE (och Expanders, fnys) på furan vilket ska bli SUPERKUL, är så danssugen!! Sedan föjer jag med Erik hem, vi ska åka skoter på dan på lördag vilket också ska bli skitskoj och på kvällen är det FJEST hos Elin!!! YIIHAAA är pepp som FAN! :D :D :D Sedan blir det slöa hos Erik under söndan och buss tebax till stan på kvällen. Riktigt NICE helg känner jag, ska bli så jävla kul! Och jag ska inte göra en minut skolarbete på hela helgen, ska bara njuta och ha kul så det så! :)

Men nu må jag dra, ha de bra alla! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0