Cheap Monday

Idag var jag hemma från skolan eftersom jag är så förkyld. Sov till typ tio över elva, mycket skönt och välbehövligt kan jag säga. Sedan frukost och tvättstugan. Skolarbete, mer tvättstuga, middag-fiskgratäng-mums! och vid fem åkte jag upp på reveljen för att öva Christers PA. Det gick bra att repa, alla var på plats och så duktiga så. :)

Har inte bestämt mig än om jag ska vara hemma imorrn också. Men de lutar åt att vara hemma asså. Vore nog bra så man blir frisk fort. Och får mer skoarbete gjort. Aja.

Nu ska jag slöa, titta på tv och äta god frukt som mamma köpt, physalis, melon och färsk ananas! Mumma! :) 

Gott till er alla. PoK!  

Kommentarer
Postat av: Bettan

De är onödigt att bli sjuk gumms.. De har du ju inte tid med heller..

Av all frukt du åt va de nog bara melonen som va god ;)

Pok <3<3

2009-01-20 @ 12:23:37
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0