Snaaaart helg...

Veckan har varit mindre kul. Eftersom helgen var så himla bra kunde de ju bara dala och bli sämre och det har det varit också. Har varit så deppig och nere och trött och seg. Tänkt massa på Erik också... Vill bara tillbaka till Ede. Jag tycker om att vara där, de känns så bra innuti. Fast jag blir ledsen också, väntar med fruktan på den dag han träffar någon och jag inte får ha honom för mig själv längre... Det är så himla svårt, vi är ju jättebra vänner men jag kan inte hjälpa att tänka på ifall de skulle kunna va nå mer. Vi har ju pratat om de förut ett par gånger och det har ju inte känts så och känns fortfarande inte så, men jag är så rädd att vi missar något. Samtidigt som jag är rädd att förstöra något. De kan fan inte va lätt nångång heller! Men ja får väl se vad som händer antar jag... Borde kanske prata med han om det, men som sagt, tänk om jag förstör något?! :(

Jaja, i övrigt har jag varit ganska duktig denna vecka, skridskor o promenad i måndags, dansträning i tisdags, gym i onsdags och så ska jag gymma imorrn bitti plus dans på kvällen. Känns bra de iaf, att motionerandet kommit igång igen. :) Har ätit ganska bra (nyttigt) också, så de känns super.

Och just ja! Idag har jag fått en balklänning!! :D Såg en annons i tidningen imorse om utförsäljning av balklänningar för halva priset på travet så jag och mor åkte dit och tittade. De hade en hel del och jag provade flera stycken. För det första blev jag jätteglad att jag faktiskt kunde HA klänningarna, trodde de bara skulle vara typ miniminis som man inte kunde klämma sig i liksom, men jag kunde ha dom utan problem! :) Sedan var det faktiskt hemskt roligt, man blev så fin i de där klänningarna. Och så hittade jag ju en, vinröd, typ lite åt lilahållet är den med några strasstenar över bysten/midjan, hur fin som helst!! Och den passar mig PERFEKT, de är precis som om den är sydd för mig! Och vilket kap sen, 1500 kostade den. De är skitbilligt, jamenar hyra en klänning tex kostar ju 3000-4000! Så det känns skitkul och jättebra och en enorm lättnad att det är klart till i vår! :D 

Och nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt och gymma imorrn! Och jag längtar som fan till imorrn kväll då de är Blender, är sjukt danssugen och sen får jag träffa Erik igen, det är ju typ enbart han som är i skallen på mig för tillfället, så de blir nice hoppas jag.

Men men, take care. PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0