Ny vecka

Igen?!! Nämen asså VA?!! Tiden går så sjukt jävla fort...

Jaja, igår hade jag skola. Vi hade arbetsdag på reveljen. Jag sydde nästan färdigt min kostym, bara ärmarna kvar på tröjan. :) De va nice, nu må man väl hjälpa resten som inte kan sy själva oxå. Sedan åkte jag till Erik och slöade några timmar och hemfärd i snöröken på natta. De va dock lätt värt.

Idag har jag haft SvC och diskuterat Obamas tal. Sedan bollspel, handboll. De va oväntat kul. Och repat Christer musikal, de va skojskoj, tog en superfin bild till mitt PA oxå. :)

Men nu ska jag titta tv och även duscha för jag är SUPERÄCKLIG nu. ;P Kanske ringa Erik och våga säga något sedan?!

Ha de gott gänget. PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0