Lördag

Och första sovmorgonen på säkert 3 veckor. Mycket skönt kan jag lova! Sov dock bara till 9.30 iaf och nu har jag precis kommit in från min första promenad på typ lika lång tid också... Har varit så himla mycket med Gökboet nu på sistone så jag har inte hunnit gå några promenader. :( Men idag blev det en, riktigt nice! :)

Jaa, veckan har varit fullsmockad, vi har repat pjäsen alla dagar, långa dagar. Mellan 8-17 plus att vi jobbade över både torsdag och fredag... De har varit jobbigt, men vad gör man inte för konsten va? *hör min ironi* Men det är ju roligt och spännande oxå, så man får väl se det som värt det. Ska bli roligt att flytta in på Storsjöteatern på måndag iaf!

Tur att man har ljusglimtar att se fram emot så man orkar med dessa veckor. Roligt på dansträningen i tis, Fia kom i ons och sov över och så tittade vi på film, de va trevligt. Nolia med henne på torsdag förmiddag oxå. Sedan var jag till Emma igår och myste några timmar, tittade på tv. De va hon o jag, Sanna, Fredrika, Jimmy, Filip och Erik. Åkte hem vid kvart över tolv typ och Emma o Erik stackarna skulle upp i ottan för att åka till Övik och tävla idag... Men men, de har ju valt de själv. Hoppas de går bra för dom idag, håller tummarna. :) 

Och på onsdag är det premiär för Gökboet... Än är jag inte nervös, men de lär väl komma. Så jag kommer nog inte blogga så mkt under kommande vecka heller, för det är fullt upp. Genrep på dan på onsdag, premiär på kvällen. Föreställning för skolungdomar på dan på torsdag och för allmänheten på kvällen. Sedan en sista skolföreställning på fredan innan vi måste packa ihop och flytta ut från teatern igen. På kvällen blir det fira att pjäsen är över och förhoppningsvis gått bra hos Sara och sedan åker jag nog och dansar till Zlips på FH.

Så nu ska jag bara mysa hemma med familjen i helgen och samla energi för kommande vecka, de lär behövas! Och sova! Men vi hörs. Ha de bra! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0