Freda

Träffat Erik idag efter skolan, vi gick på Volos och åt jättegod mat, kyckling. :) Sedan skulle vi se Bolt på bio, men då hade de precis ändrat program så vi hade missat den! Dagens enda otur, fredag den 13e ni vet. Iaf, vi hyrde "No country for old men" istället, den var väl okej men mysko slut. Sedan tittade vi på Let's Dance också innan han rullade hemmåt. Nice med lite sällskap, mera sånt tack. :) 

Imorrn ska jag på reveljen och sy kostymer och ev lite andra rekvisita saker, vi har typ 1000 saker kvar att göra! :S Fattar inte hur vi ska hinna!! Imorrn är en frivilligdag dessutom, vi blir väl en 5-6 st plus Sara som ska fixa och dona. Men på söndag ska alla vara där för då ska vi repa. Usch, mellan 9-17... :S Kommer bli en hård helg, och nästa vecka blir oxå tuff med rep alla dagar, långa dagar... Suck. Det kommer bli kalasbra i slutändan, men de känns ganska så jobbigt och hopplöst nu... :/

Men men, allt kommer bli bra, vi kommer äga på Storsjöteatern. Gäller bara att finna energin och orken nu. 

Jag saknar Frida. Och Bettan. Och Erik, även fast han precis åkt. :( När sjutton ska jag våga säga något till honom om hur jag börjat känna då? Typ aldrig. Är livrädd att förstöra någonting. Jaja, de löser sig väl på något sätt de med antar jag...

Men ha de bäst hörni. PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0