Håhåjaja

"Hur många koppar socker behövs för att åka till månen?"

Minsann. Lugn vecka.

Har typ 45 min att slå ihjäl just nu, sen ska jag och bror gå på bio, New Moon. :)

För övrigt har jag tränat i veckan, var bl a upp på löpbandet för första gången! Och jag som hatar att springa! Men de gick faktiskt bra, en jäkla skillnad mot att springa ute. Tiden bara flög liksom, tittade på tiden när jag startade och nästa gång jag tittade så hade det vips gått 20 min! Och härlig träningsvärk fick jag med. :P

Har också fått ihop mitt cv idag, riktigt nöjd blev jag. Sedan ringde jag på Bettans jobb och hörde mig för och då fick jag komma och hälsa på! Så jag var dit idag och drack kaffe och pratade så nu ska jag få följa med en som heter Lillemor på tisdag och se hur jobbet går till. Så vem vet, kanske har jag mig lite jobb snart?! :D

Ska skicka in en ansökan på Ryds också, för säkerhets skull. Och om jag mot förmodan skulle få napp där så är det faktiskt en heltidstjänst så vem vet vem vet. Nu går jag händelserna kraftigt i förväg men jag håller bara alla vägar öppna liksom. You might never know!

Satt så e re väl då. Imorrn skulle de bli party hos Ekke men alla har bangat så det blir bara han och jag som ska dricka och dansa imåra. Är väl inte sådär tokpepp själv eftersom man ändå ska gå på två andra Jannez-danser till i december (19e och 26e) och därför kunde ha skippat denna i Kaxås då men vafan. Slit och släng bara för skojs skull och få dricka lite sprit. Why not? 

I övrigt i helgen ska vi försöka julbaka lite här hemma, lussebullar och knäck ska vi iaf få till har jag bestämt! :) Nån kaksort också kanske, får väl se vad som hinns och orkas. 

Jaa. De va väl va jag hade att delge. Fick ju en tio minuter att gå iallafall eller så. ;)
Men ha det bra alla! PoK!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0