Jappala

Yo folket!

Har precis som förutspått tagit de lugnt dessa två lediga dar, typ sovit länge o gjort nada... :P 
Beställt internetbank, köpt filmer på nätet (the goofy movie, sunes sommar), köpt ny telefon (nokia 2630) och lånat Harry Potter 6 (blev så sugen att läsa om efter bion) på biblioteket. Mkt nytta där va. ;) Känns bra iaf!

Och imorrn blire jobb, 8-15.30, därefter lugnt.

På torsda ledig, då ska ja till Frida o vi ska på Man's riun o kolla tatueringar, kanske till o med boka tid! :) Därefter packa o svara på lite frågor vi fått skickade, för kl 6.00 fredag morgon åker jag och Frida på utbildning i Borås via dansklubben! Jag ska gå grundfunktionär och sekretariat, och då kan jag hjälpa till på danstävlingar sedan. :) Vi blir borta 7-11e därnere, jag kommer hem igen onsdag morgon kl 7. De ska bli riktigt skoj faktiskt! :)

Sedan är de tre dar jobb till och sen är de färdigjobbat och SOMMARLOV. Haha... ;D 
Ja, ledigt två veckor iaf innan terminen på MIUN drar igång. Ska bli skönt, då ska jag typ umgås me folk, dansa, chilla o se till att BADA nånstans oavsett väder! Fan, kan inte gå en hel sommar utan att ha badat åtminstone EN gång damnit!

Satt så ere serru. Men ha de bra, de ske je ha! :) 
PoK!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0