Back to reality

Jaa, som ni ser är de ny design på bloggen numera, min kära bror har hjälpt mig. Inte riktigt färdig dock, de ska ändras lite färger på text osv, men sen så. :)

Jaa, efter min sista jobbdag i lördags firade jag med att åka till näset och dansa till älskade Shake! Frida o Julia blev travelmates o de va en grymt kul kväll!

Söndagen sov jag till exakt 14.00!! ASSÅ HERREGUD VAD HÄNDE DÄR?! Jag tror aldrig jag sovit längre än till 12 nångång i hela mitt liv och nu två liksom? Och utan att vakna en enda gång, verkligen stensov till dess. Då är man trött!

Iaf. Drog sedan, efter frulle o dusch, te torvalla o hämtade Jana så drog vi hem till henne i Järpen. Pizza, godis, Sunes sommar, The Goofy Movie o lite studsmatta följde, mkt MKT trevligt o skoj! Min älskade Janabanana flyttar här i veckan till Norrköping och lämnar mig kvar här! Kommer sakna dig SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET ÄLSKADE VÄN! Mitt lyckopiller, kokosnöten min! <3<3 Du kan va knöl... :') Hörs snart. <3

Åkte från järpen på kvällen o stack då till Ekke, medan ja ändå va ute o åkte liksom. Övernattade där, och spenderade måndagen med att gå runt på gården, titta på Ekke pysslande på med grejs o filosofera. Kan låta trist, men de va ganska rogivande faktiskt. :) Blev film på kvällen, Wanted och nån jävla rysare som gjorde att ja knappt vågade gå o lägga mig! Kunde somna till slut efter att ordentligt dragit igen gardinerna o tvingat Ekke kolla under sängen... :P 

Så nu har jag kommit hem igen, åkte typ halv elva. Duschat o nördat här sen dess. :) Planen idag är icke existerande, de enda jag vet är att jag ska på biblioteket o lämna igen ett par böcker, sen blire lugna gatan! :) 

Men de va lite update, ha de! PoK!  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0