Möh

Fan fan fan.

Nu har jag två timmar på mig att plugga med KUHI uppgiften innan Linda kommer förbi o hämtar sitt vin, jag ska duscha o käka o rulla iväg till Frida i Svenstavik. 2 timmar då jag kan få massa gjort verkligen, och utmärkt för att fördriva tiden.

Mitt jävla lata arsel. De tar emot nå så jävulskt! VILL INTE VILL INTE. Provade ringa Frida så hon kunde tvinga mig. Jag får spö om jag inte gör det.

Hjälpte inte.

Attans också. Men de är väl bara att bita i det sura äpplet och gör't antar jag. Har ju inte direkt något annat för mig heller för den delen. Och ju mer jag gör idag, desto mindre har jag att färdigställa imorgon och desto snabbare kan jag njuta av helgen. Nu fan får jag rycka upp mig.

Ha't! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0