Efter Forum

Nu är man hemma igen och har landat. Helgen har varit, ja obeskrivligt underbar! Stugan var grett, vädret var fantastiskt, musiken dunkade dagarna lång och de va askul med dans, sprit o sällskapet! Så himla mysigt, dygnet runt! ;) Bättre kan man fan inte ha det, så är det bara. Jag har njutit från att jag blev upplockad av Jonas till att jag blev avsläppt igen. HELT FUCKIN UNBELIVABLE FABULANTASTISKT. Orkar inte skriva ordagrant om hela helgen, är man mer nyfiken får man kika in bilder på bilddagboken. :)

Kan ju dela med mig av helgens bästa kommentarer iaf.
Någon sa "nä nu går vi och lägger oss, kom Emma". Då sa hon:
"Jag ska bara suga klart först!" (drack grogg med sugrör)
Sedan gjorde hon de ännu roligare med följdkommentaren:
"De kommer ingenting då jag suger!"
Tidigare under kvällen pratade vi också om efterfest, grannen mittemot ville att Emma skulle komma dit. Hon ville inte gå själv för hon trodde hon skulle bli våldtagen då. De tyckte jag inte var nån farlig risk så jag sa att de behövde hon inte oroa sig för, och någon annan sa något mer, typ i stil med att hon ville ju ändå knulla och då kläckte jag såklart ur mig:
"Ja, för de är ju frivilligt numera!" 
Ojojoj vilka nötter vi är. Men men. Vad gör man? :P

Den här veckan blir ganska cool candies till en början, lite möten o grejs. På torsdag kväll åker jag till Svenstavik o umgås med Frida o co, fredag blir de party på frösön o lördag är det dansgala i Nälden. Jannez/Wizex/Perikles spelar o massa folk ska dit så de blir nog toppen. O ev skulle vi grilla eller något innan, Ekke, ja, Frida, Jonas å nå fler, vi forumfolk. Så de blir niceigt värre. :) Får la se vad de blir med Jonas också. De är lite knepigt, han är himla blyg så de är svårt att veta vad han tänker o känner, men helgen får smälta ner lite o så Nälden får vi se vad som händer sedan.

Men nu ska jag slagga. Hoppas de går bra o somna, avverkade ett par snarkande timmar i eftermiddags, så vi får se hur de går nu då. Känner mig trött, så förhoppningsvis. :) 

Men ha de fint alla! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0