Jao

Mådde skit tidigare idag. Jag hade körlektion vid två och nu har jag kommit så pass långt så hon testar mig. Första halvan av lektionen var väl okej, men sen brakade det ihop totalt. Hjärnan totallåste sig och inget gick, regler, uppmärksamhet och allt bara, swoosch ut ur skallen. Blev så grymt besviken, var ju på halkbanan igår och det gick så himla bra och var så jäkla kul och vi skulle boka tid för uppkörning och hon tyckte jag kört så bra... och sen bara det här. Och så jobbigt då hon sa att det var det värsta jag kört nångång. Nej det svider lite än. Och inte blev de bättre av att jag hade en svenskauppgift som jag inte riktigt förstod (vet fortfarande inte om jag gjort rätt, men men) att göra då jag kom hem.

Men nu har det lugnat ner sig, jag måste verkligen intala mig själv nu att jag kan det här, jag kan köra bil. Råplugga teorin igen, öva öva öva. Allt ska sitta som en jävla smäck, jag ska känna mig bergssäker på fan allt. Nu är jag t.o.m. förbannad på mig själv, måste verkligen ligga i nu. Då har jag ju kortet snart. Jag måste komma över min osäkerhet, jag är så rädd att göra fel och då låser det sig. Jag ger upp liksom. MÅSTE KOMMA ÖVER DET. MÅSTE MÅSTE.

Det är så jobbigt att inte ha någon karaktär. Jag säger hela tiden att jag ska göra saker men gör dem inte. Men nu jävlar får jag fan lov. Det kostar ju pengar också!

Ojoj, ja de var det negativa, är ju inte bara neggo just nu. Erik kom på dansträningen igår, det blev jag mycket glad för, vi har inte setts på länge! :) Och på fredag är det premiärdans på furan, Zlips spelar, de ska grymt kul. :) Träffa classmatesen för teater imorrn ska också bli roligt. Nää, ska försöka släppa och gå vidare med den här körgrejen så löser det sig nog. :)

Men ha de alla! PoK


Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

De kommer att ordna sig med körningen, va inte så spänd utan slappna av o tänk att du är "queen of the road" :) jag tror på dej vännen <3

2008-09-25 @ 12:59:53
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0