Onsdag

Det regnar ute. Höstmys. :)

Idag har jag varit ganska trött och slö. Det var tur att vi slutade tidigt.

Då hade jag körlektion. Det var lite bättre än sist, men fortfarande inte bra. Jag har som tappat självförtroendet alldeles. :S Slarvar med placeringar och speglar, missar skyltar etc. Måste verkligen hitta motivationen igen och bestämma mig att jag kan. HATAR att inte ha någon karaktär! :( Men det ska gå. Känner mig lite hoppfull iaf, det är ett överkomligt problem.

Sen gick jag på banken en sväng, beställde klipptid och åkte hem. Och nu ska jag dammsuga och göra lite skolarbete och titta på Ugly Betty och Desperate Housewives som jag spelade in igår. :) De blir nice. Och i morgon kommer BETTAN! Yäääy! Älsklingsgumms ska vara hos mig hela helgen!!! :D :D :D Like old days! <3<3

Dansgala på fredag på folkets hus. Jannez/Perikles/SHAKE(!!!) spelar. De ska bli GÖRKUL!! :D

Hm, nå mer nytt? Nej inte för tillfället tror jag. :) Have a nice day. :) PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0