Mjääk

Jomen visst serru. Klockan är snart tjugo över nio, jag ska strax äntra sängen. Är sjukt trött.
Liv?

Igår var det mössprovning och idag har jag beställt min mössa. O'yes. Det känns mkt bra. :) Idag har för övrigt varit en bra dag. Trots att Sara var sjuk och ingen visste om det så HELA klassen, alla 15 teatrare, var på plats utan lärare. Lite småsurt att inse att man kunde haft sovmorgon till tio i elva, men what the hell. Så vi mongade loss som vanligt. Jamenar, varför slösa bort värdefull mongotid liksom? ;P 

Älskar min klass för övrigt. Vi är bäst, så är det bara. <3

Imorgon, appropå klass, är det MASKERADFEST! Vi kommer ha SÅ grymt kul och de flesta kommer dessutom! :) Sprit (dock inte jag), kareoke, utklädda människor och halloweenpynt. Kan de bli bättre liksom? :D Kommer bli kung. ;)

Och på lördag åker jag till Svenstavik kl 15.00 för att parta med Friiiida. De blir oxå fett me nice! :D Det verkar bli en mycket roande helg i vilket fall, inte så mkt lugn och ro som tanken var från början (hade nada planerat i början av veckan) men de blir kul ändå. :) 

Men de va nuläget, hare gött, I surtenly will! ;) PoK!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0