JihAA.

Igår var det fest, och vilket ös! Den innehöll allt en fest ska innehålla, lite bråk, tårar, dans, lekar, slagsmål, kräks (toaletten thank god) och trasiga grejer (2 glas). Och idag har jag ägnat tre timmar till att städa lokalen. Men det var inte så farligt, poppade partyskivorna folket glömde kvar och sjöng och studsade runt, riktigt skoj faktiskt. :D

Och åter igen, min klass ÄR bäst. Det är rena rama sanningen det! Älskar er så jävla mkt folket!! <3

Och nu ska jag duscha, packa och pappa skjutsar mig till bussen för att åka till Svenstavik och FRIDA! Yäääy! Blir a lot of nice! Så de blir väl litte mer å skriva sen kanske. Ville bara ha en snabb update. :)

Hare bra! PoK!

Kommentarer
Postat av: Elin

RABARBER! MER FEST FÖR DIG OCH MIG! JAG VILL TACKLAS MER! <3<3

2008-10-19 @ 23:42:11
URL: http://mots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0