Hej

Idag var ingen bra dag alls. Skulle ha spenderats i sängen. Började med att jag var seg vid frukosten och fick ont om tid. Sen hade mamma av misstag lagt mina nycklar i brevlådan istället för sina egna, så jag letade mig fördärvad efter dom. Efter samtal till mamma, som inte hade telfon igång, och samtal till pappa som kunde upplysa mig om nycklarnas position, så var klockan väldigt mycket! Småsprang till bussen, bara för att i början av backen upp till hållplatsen se hur den rullar iväg. Då gick all luft ur mig. 

Fick ta nästa och genom ett trollslag hann jag precis till idrotten började. Där blev jag dock ännu mer deppig och het (basket utan ordentliga regelhållare gör mig lite galen) och sen bara bajs. 

Så jag har varit lite ledsen idag. Men det blev bättre mot eftermiddan iaf. :)

Imorgon har jag sovmorgon till klockan ett. Fett med nice! :D Och så bara en lektion och mössprovning, sen får jag gå hem igen och se inspelningen av Ugly Betty och Desperate Housewives. :) 

Fredag, maskeradfest med klassen + extra! YIHAA. De blir fett me sköj! 

Men ha de då! PoK! 


Kommentarer
Postat av: Fd. Sambo

Inte bra med en dålig dag vännen.. Men jag kan ju lysa upp med att jag vet om en sida som du kan gå in på o kolla hur du ska fixa din blogg som du vill ha den :) designadinblogg.se Lycka till vännen <3

2008-10-15 @ 13:41:19
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0