Fy fan!

Här hade man då varit duktig och köpt en samtalscheck på 100 kronor att ladda telefonen med. Men jag mitt dumma nöt la den i jackfickan för att ladda senare. Funderade på att ladda på en gång som jag brukar, men så skulle vi in på triconor och då... Men nu då, har jag ju såklart tappat bort lappjäveln! Varför inte göra som man tänker först, de är alltid rätt! Så det var ju dom 100 kronorna åt fanders... Bah, dumskalle man är!

Jaja... De va ju mina pengar iaf, ingen annan blev ju drabbad... Men ändå, känns surt.

Idag då. Hade dubbel körlektion idag, gick kalas. Sen gjorde jag 3 faser på datorn, alla godkända. Mkt bra, mkt bra. Har fått en ny jacka oxå! Å en mössa! Jäkla nice måste jag säga! :) Så detta känns som en produktiv och bra dag ändå. :)

Imorrn ska jag kanske träffa Erik, om inte måste jag göra massa skolarbete... Skulle jag behöva göra ändå...Typ. Träning imorrn kväll lämna igen nycklarna...

Onsdag morgon blire buss till Kälarne, träffa Bettan. <3 Och resten av gänget (förutom Sofia då), spela tvspel, nån kladdkaka kanske? ;) Stannar där till fredag, buss hem på eftermiddan och dans på furan på kvällen till SHAKE! Fy fan va nice! Sen svenstavik å FESTA på lördag! JÄVLIGT NICE. :) Känner mig så glad å pepp på denna vecka! :)

Men nu ska jag göra litte annat! See ya! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0