Bajslåda

HATA GETINGAR JÄVLA FITTVIDUNDER. UTROTA HELA JÄVLA ARTEN TACK. Idag blev jag helt oprovocerat stucken av en jävla höstförvirrad geting. Den hade gömt sig i en hög med kläder jag skulle slänga i tvätten och stack mig då jag lyfte upp högen. Jävla skitgeting, det gjorde svinont!! Till råga på allt har den gömt sig på övervåningen nånstans, inte mitt rum verkar det som, men iaf. Hoppas den är FETDÖD. Är skitarg för att den stack mig. Och nu är jag jätteparanoid, kollar efter getingar överallt. BAH.

Men men, igår var en JÄTTETREVLIG kväll, jag hade så mycket kul och brudarna är snyggast i världen, jag gillar er Jana, Vilja och Stina. <3<3<3 Vi rökte vattenpipa, drack och dansade gärnet på krogen. Yihaa!

Idag har jag blivit stucken av en cpgeting, gjort typ halva samhällsläxan och ska snart möta upp Frida på La Bomba och köpa hem pizza till henne. Vi ska titta på dansVM och stjärnor på is.

Imorrn blire nog Sundsvall med mor och träffa Carro istället för Utanede. Men de är nice de me! :)

Må dra nu, ha de! PoK!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Otäckt med getingar.. Kul att du hade roligt på krogen :)

2008-10-12 @ 14:01:26
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0