Sönda.

Fredagen var riktigt nice, mysig och mkt lugn. Vi spelade spel och hade trevligt. Lördag var jättekul, så himla skönt att komma ut på dansgolvet igen! :)

Och idag har vi bara tagit det lugnt, sov länge, åt frulle, tittade på tv och så övningskörde jag nån timme då vi skulle skjutsa Frida till bussen. De gick skitbra. :) Så nu har jag käkat, plockat ur och i diskmaskinen och hamnade sen här. Har röjt bort en massa grejer på mitt rum också för imorrn kommer mäklaren hit och fotar. Vi ska ju flytta in till stan, Köpmangatan 51, en superfin fyra. :) Så mor och far har målat köket i helgen och nu är det röjning inför fotograferingen. På torsdag är det visning också, så då måste vi hålla oss borta. Så nu händer de grejer! Men det ska bli så kul att flytta. Jag älskar lägenheter, och inte fel alls att bo i stan heller. :)

Veckan verkar än så länge bli rätt så lugn, men det kommer bergis ändras. Så är det alltid. Men men, kommer nog ha tid att uppdatera mer iaf. Så på återseende! :)

Ha de, PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0