Hejm!

Oj, nu är denna vecka över oxå. Thank god! Nu är det lite mera andrum, men bara lite. Kommer vara full rulle ända fram till jul är jag rädd. Men men, de är bara att knoga på.

Kom hem från vischan idag vid fyra-fem tiden med Erik. Då åt vi (scillat, kom lagom te maten) och sen gick vi igenom bilderna. Han åkte hem vid sju-åtta nångång. Har varit hos honom hela helgen och fotat till projekt, de har gått jättebra och varit massa intressant och kul! :) Och nu är de bara litte kvar. Så mycke bilåkande och "kuan" har de vare i helgen och en massa lugn och ro och bara vara också. Så underbart! Tråkigt att helgen tog slut så fort bara. :( Men men, de var knappast sista gången. :) Och så himla roligt med den breda dialekten! Den fastnade snabbt den. "Tocken", "En danen", "Ska i sia" o sådana fun stuff. Hihi. :D

Och nu har jag suttit och knåpat ihop min grupps delar till Nutida Konsten, blev sketabra va. :D Ska nu bara hitta på några frågor till Elin att ställa min roll i redovisningen. Blila super. :) Och jag kan va uppe länge om ja vill de, sovmorgon till 12.15 då min Sv C lektion föll bort. Sa go! :P

Men jag tror jag kliver upp så jag hinner ta en promenad iaf. De vore nice. :) Och denna kommande vecka ere mindre å göra så då ska jag nog hinna uppdatera litte mer. :) Så på återseende. Ha de gött! PoK!




     Sötkalven! <3




 
 

Så himla vacker utsikt på vägen hem från Överammer! Satt vi där och lyssnade på Jannez och bara njöt. Lovely! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0