Tisdag 20/5

Hej.

Dags att skriva några rader igen antar jag... Sitter i biblioteket på skolan, har nyss haft snack med Sonja om nationella provet i engelska och ska nu egentligen jobba med rapporten. Vet dock inte vad jag ska skriva om, så jag gör lite annat så länge. :P Nationella gick bra iaf, VG+ på speaking, VG på listening/reading och MVG på writing, så sammanslaget blev betyget på nationella VG+. :) Mycket nöjd. Och Sonja sa att jag förmodligen får MVG i slutbetyg bara jag gör sista uppgiften bra.

Igår var vi hos våran teaterlärare Sara och tittade på filmen Tideland och svullade mat. Det var mycket trevligt, dock var filmen väldigt weird. :P

Dansade i helgen. Det var mycket kul! I fredas var jag först på fest och sen åkte jag till Sandviken och dansade lite till Jannez. Och på lördan var det Mickeys/Zlips på Aspåsnäset. En jäkla skoj helg faktiskt!! :D Hade toktrevligt på festen, tycker så mycket om det folket! <3

15 skoldagar kvar... Fight it fight it. Det är så jäkla drygt, är less less less less!!! Tonvis med uppgifter, pyttelite tid. STRESS ÅNGEST är mina vänner just nu. Gillar inte det här. Men jag får kämpa, snaaaart klart.... Snart snart.

Är trött idag. Väldigt, väldigt trött.

Vi ska vara ute på gympan idag, ska ha endera rugby/fotboll/lacross. Ska bli skönt att få röra lite på sig, åt så mycket onödigheter igår. Usch, blir irriterad, har varken tid eller ork att göra något! Vill ut och gå, röra på mig, men det är ju en massa annat jämt och ständigt. Suck. Men snart är skolan klar, då kan jag göra vad jag vill. 

Körkonsert på tors och fre! Ska sjunga solo. Accapella! Hjälp! Så nervöst!! Men det ska nog gå bra. 

Är så otroligt less på allt just, mest mig själv. Fan, varför kan jag inte leva som jag vill? Vill ha mer, man ska inte nöja sig med mindre än sina högsta drömmar sägs det ju. Jaja, kommer väl dit så småningom. Men jag börjar bli otålig!

Nää. det var dagsläget. Skriver mer snart. Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Fd. Sambon.

De kommer att ordna sig vännen, jag lovar dig. Bara allt har lagt sig så kan du ta det lugnt o göra precis de du vill :) Härliga betyg i engelskan iaf :D grattis :D

2008-05-20 @ 18:36:50
URL: http://norbergb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0