Dags att blogga alltså!

Har nu då skaffat mig en blogg. Det är bra, då kan jag skriva ner alla mina knasiga tankar istället för att grubbla på dem i timtal och ha svårt att somna osv. That's good shit. :P

Nuläget dårå.
Jag känner mig ganska lugn och cool just nu, livet flyter på ganska så smärtfritt. Har alla mina underbara kompisar, Frida, Becka, Bettan, Fia, Sofia, Emma... Ni är livet själv för mig. Och min underbara familj såklart. Sen har jag ju mitt stora intresse dansen, det är också livet för mig. Och kärleken då... Hur går det med den? Men en sak i taget. 

Familjen
- Underbar, vi har så himla bra stämning, bara mys och kärlek. Me love, är egentligen hemma för lite och njuter. <3

Kompisar
- Väldigt bra, lite si och så ibland. Vissa önskar jag att jag fick träffa och umgås med oftare, Sofia, Fia. Andra känns det bra med, svårt att hitta en bra balans bara. Väldigt svårt ibland faktiskt. Jag vet att jag gör fel och beter mig taskigt ibland, och förlåt för det! Men det är inte alltid så jäkla lätt att göra det just nån annan tycker är rätt och jag är ju bara människa jag också, man gör fel. Jag försöker att inte göra om samma misstag igen, jag försöker tänka mig för. Hoppas att mina underbara kompisar förstår det och hjälper mig med den balansen istället.

Dans
- Jaa, full fart hela tiden. Träning tisdag och torsdag och oftast en dans per helg, men det går i perioder. Men jag älskar det, det är så otroligt kul, skulle inte vilja sluta. Mitt absolut största intresse. Jag och Frida ligger dessutom i hårdträning nu, för vi ska till Övik och tävla tllsammans hon och jag! :) Det ska bli grymt kul! :D

Kärlek
- Och så denna kärlek. Uppenbarligen får jag vänta på den ett tag till. Har ju varit intresserad av Erik ett bra tag nu, men nu har vi pratat (smsat, jag vet, mkt fegt!) och kom fram till att vi ska vara bara vänner. Jag hade nästan förstått det, åtminstonde efter dansen i laxsjö, för vi hade de jättemysigt när vi dansade men han gjorde som inget, haha. :) Fick ju veta sen att han grubblat på vad han känner för mig och inte vetat, men att han nu försökt känna efter och då inte känner för mer än vänner. Det fick mig faktiskt att känna efter själv, och egentligen har jag väl inte känt så för honom heller. Från början pirrade det lite, men nu känner jag att jag ju inte "tänder" på honom direkt och det tror jag är viktigt om man ska få nån passion, ni fattar vad jag menar, hehe!  :D Och jag hade ju som redan förlikat mig med tanken, så det känns bra ändå, jag är inte deppig den här gången (yippie säger Bettan, Becka och Frida ;D). Synd såklart, vem vill inte ha lite ömhet och närhet, men jag får hålla mig till tåls. "The One", "Han med stort H" dyker upp till slut. Och jamenar, jag tycker om Erik mycket så jag har ju en jättebra vän i honom. :) Så nu blir det väl till å spana igen...

Ha, otippat att kärleksdelen är längst va! :P Men det är som jag, jag är en ständig kärlekssökare. Visst, jag har massvis med kärlek i familjen och kompisarna, men jag jagar den stora kärleken, boysen där ute. :)

Och jag ska hitta den, därmed basta. Det får fan ta den tid det tar.

Men nu ska jag ta en dusch, läsa lite och sen sova, Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0