Torsda!

Yo gangsters!

Dagen: Klev upp vid tio. Hör jag ett hurra?! ;) Pluggade körkortsteori, ett kapitel till avklarat, yes box! Sedan lite pyssel ute med mor och far (rensa ogräs) och sedan promenad. Sightseeing runt Frösön (mors infall, vi lyder. Ledde enbart till illamående, blir så lätt åksjuk. :S) och middag på Max. Jag tog en Maxbox och har nu en alldeles egen MAXBOLL. :P De ni, slå de om ni kan. Sedan euroshopperkolor från Matpiraten och beställde film från tvn (ascool funktion, hör till abonnemanget, kostar dock pengar); Järnets Änglar. Helt okej! 

Nu har nästan hela veckan gått utan något planerat. Snart är det lördag, då ska jag och Becka gå på stan. WOW, planerat shit! ;D Har faktiskt en del sysslor bestämda imorrn; Körkortsteori (hör och häpna), slipa utesoffan, städa, ev måla utesoffan och såklart MIN DAGLIGA PROMENAD. Känner mig stolt att jag har en sådan. :)

Nä, titta tv nu. Göttallaandra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0