Måndakväll.

Och hur kul är det? Just precis, inte alls. Suck.

Totalt värdelös dag btw. Klev upp 11, åt frukost och tittade på tv. Gjorde gröt. Sov mellan halv 14 och 15. Tittade på film till 18. Sen kom mor och far hem, gick en kort sväng och åt mat. Sen tv igen. Så jävla värelöst.

Och just nu känns det som hela veckan kommer bli sån. Suck. Vad ska man göra?! Jag ska försöka ta en promenad varje dag iaf. De måste jag! Har blivit så stillasittande de senaste veckorna... Känner bara hur fettet lägger sig... Uscha.

Var i Kälarne över midsommar, sov hos Bettan. Vi var ut på midsommarafton på puben hos Jimi. Det var jag, Bettan, Fia, Sofia, hennes kille Emil, Julia, Helene och Lillan. Vi hade asskoj, så grymt kul å träffa alla igen å bara umgås!! Jag och Bettan hade bottnat bra hemma hos henne med op och jäger + cider så de vart lite askalas, men de va bara kul och jag mådde utmärkt dan efter också! ^^ Och det var så kul å träffa Jimi (min f.d. arbetsgivare) å krama om honom igen. Nä, svårslaget måste jag säga!

Det var en mycket trevlig helg. Den måste göras om!

Men nu ska jag lägga och mig och läsa lite, lyssna på regnet (älskar det ljudet) och sen försöka sova. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Världens bästa helg :)

2008-06-24 @ 18:41:24
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0