Vad fort det går!

Herregud, det är sista juli idag! Vart tar tiden vägen?!

Haft min näst sista dag på jobbet idag, det har varit lite stressigt. På torsdagar är det alltid mkt att göra eftersom de största stugorna har avsyn då. Jag, Jenny och Frida slog nytt campingrekord, 12 stugor på 25 min. :) Vi var jätteduktiga. Men efter lunch blev vi jättesega alla tre och fnissade och hade oss. Men det gjorde inget, vi hade ju jobbat på så bra innan. :) Tyckte synd om dem dock då jag slutade vid 14,30, då hade dom stugor kvar + städa servicehus. Men men. Det är deras jobb. Men det ska bli otroligt skönt med sista dan imorrn! :D

Annars då? Dansade i Hällesjö igår. Blender spelade, asbra. :) Det var kul, men det var mycket folk och så himla knuffigt och buffligt. Men jag har alltid skoj. :)

Yran ikväll med Bettan. Nice. Yran imorrn med Christer. Nice. Yran på lördag med Becka. Nice. :) Blev alla dagar. Lite lustigt med tanke på att jag inte tänkt gå alls från början. :P De blir säkert görkul! :)

Men det var nuläget iaf, jag mår bra och trivs i finvädret. :) Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Yran va kung :P även fast blondie va sämst :P

2008-08-02 @ 14:35:24
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0