Tis

Oj, så tiden går när man inget har att göra, he-he-he. Har egentligen inte gjort något tillräckligt intressant för att ha något att skriva, men efter vissa påtryckningar (hihi) skriver jag väl ändå.

Slapp vara bingovakt i söndags. Det var rätt skönt. De hade tagit fel på datum. ^^ Var hejme med far istället, mamma åkte dessutom till Umeå för att spendera några dagar med mina mostrar. Och igår klippte jag mig, vart skitbra! Hon klippte typ bort hälften av allt hår (tunnade ur), så skönt! Kommer bli perfekt i sommar! :) Sen kikade jag runt lite på stan, köpte present till Bettan. Sorry gumman, inget märkvärdigt, har SÅ dålig fantasi. Men de får duga.

Och idag då. Klev upp tio (mkt bra) och hjälpte pappa bygga loft i garaget. Ännu inte klara, men det går framåt. :) Sedan en lång promenad. Pappa åkte och hälsade på Tora (hans moster + gammal granne) som hamnat på sjukhuset. Gallan tror jag de va. :S Lite trist. Sen en lång dusch och nu här. Perfekt. Or not. Jag är verkligen en data/tv nörd. Gör fan inte annat. :P 

Men imorrn, då ska jag te Hällesjö på dans! JIPPI! Då spelar Jannez, de kommer nog bli kul. Becka ska dit också, så sen följer jag med dem hem. Åker dit med pappa, men sover hos Becka. Tillbaka till stan på tors, och på fredag kommer Frida! Yäääy! Vi ska gå hela familjen, Frida + Bengt och hans dotter Sofie på bio, "MAMMA MIA!". Ska bli så kul! 

Sen på lördag.... *Dom dom dom..* JAG 18 ÅR!!! :D :D :D De ni!

Nu ska jag hjälpa pappa med maten. Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0