Tjötten

Är jag nu. Ska mysa i min säng ikväll. De ni.

Dansen igår var väl sådär, Blender var inte riktigt på topp och det var dåligt med grabbar att dansa med. Men Erik var där iaf, och jag fick se kalendern! SÅ BRA! :D De är så himla roligt! Och på sista sidan står jag som fotograf, mkt nöjd. :) Och det är ju alltid roligt att dansa med honom iofs, fast jag var så yrslig och vimsig igår så de sög å dansa överhuvudtaget. Men men, that's life. Tar igen de sen. :)

Idag tog jag BILEN ner på stan med Carro, shoppat julklappar. :) Nice värre, tärffade Bettan och Isabell, sällsade med dom och tog en fika på Tehuset. De va gott. Sedan åkte vi hem, åt minijulbord typ och nu softar jag. Annika o Stefan och Carro o Co har åkt så nu är det stilltje. ;P

Har dock ganska mkt ångest över min ekonomi, har typ shoppat julklappar och diverse annat för 700 kr idag... Hur ska jag lyckas få mina resterande pengar att räcka fram till jul med allt jag ska göra dessförinnan? Bra planering där. INTE.

Men men de lär ju lösa sig... Har ju inga omöjliga föräldrar, dom är FÖR snälla. Älskar min mamma och pappa för dom är bästaste i hela världen. <3 

Men nu ska jag titta på tv. Hörs. PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0