Snörvel

Trodde man kom undan och hade klarat sig från förkylningen, men icke. Knack knack sade den och kom som ett paket på posten, bara sådär över natten. Men men, that's life och man får göra det bästa av situationen.

Ingenting kan grusa mitt humör denna vecka för övrigt, eftersom jag har mitt KÖRKORT nu. :) Förlåt, men jag måste få tjata ett tag. Så som jag kämpat för det tycker jag faktiskt att jag kan få tjata lite. :P Och stenen som föll från bröstkorgen sen! Puh! Snacka om lättnad! Så nu ska vi bara överleva till jullovet... :P

Sedan fick jag veta att jag kommer få MVG i idrott, suck on that Marie Fuckin Hoorn! Det är mitt sanna gympabetyg det!! Och så skulle jag ha träffat Han idag, men han hade så mkt på jobbet så han hann inte. De får bli en annan dag. Men jag är ändå glad, för de var HAN som frågade denna gång. :) Tihi.

Så istället hälsade jag på älsklingsvännen Frida som hamnat på sjukhuset. :( Hon har sprängont i huvet och ser suddigt/dubbelt och den jävla hälsocentralen i Svenstavik har vägrat hjälpa henne i 4 veckor, så då blev de akuten och sjukhuset till slut. Förbannade klåpare! Men men, nu tar dom riktiga tester, CT, magnetröntgen och ryggmärgsprov. Uvva, jag ryser. Min modiga gumma. <3 Hoppas hon får komma därifrån imorrn.

Och imorrn ja, då ere Blender på Furan. De ska bli kul trots förkylningen. Har inte blivit så dålig än, så jag tänkte iväg men ta det lugnt. Mest vill jag iväg för att se bondekalendern, Erik skickade ett sms och berättade att den kommit och hur bra de blev så då vill jag såklart se mästerverket! ;) Hehe, de är riktigt spännande! :)

Jaa... Helgen för övrigt blir lugn, Annika o Stefan kommer in imorrn och så ska vi råka låsasmormor Ingrid på lördag som är i stan med arbetet. Jag ska även försöka shoppa de mesta i julklappsväg och få mig ett par nya vinterskor. Nice. :) Så de blir hemma i helgen för ovanlighetens skull. Rätt skönt också faktiskt.

Men men, de va nuläget, see ya folket. Take care. PoK!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag vill också se den heta kalendern ;)

2008-12-04 @ 22:11:23
URL: http://crescence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0