Slut...

...är min helg-utan-något-planerat nu. Det är bra, för jag börjar känna mig uttråkad. Men den har varit jäkla bra, bara tagit det lugnt. Förkylningen håller sig lugn och förhoppningsvis blir den inge värre än såhär. Och alla julklappar har jag fått köpta och kört en massa bil. Träffat folk och myst. Bara nice saker. :)

Och ekonomifrågan löste sig typ också, alla klappar köpta och fortfarande 500 på kortet te nästa helg. Bra av mig där! :) Så nu har jag så de går runt och blir över. Grett värre! :D

2 veckor till jullov... Asså, vart tar tiden vägen egentligen? Bara pjuhf, förbi näsan på en. Man hinner ju inte med nånting. Skolan suger för tillfället, typ bollspel och teater är roligt. Resten är bara jobbigt. Ligger typ efter med massa... MÖK. Fattar inte varför lärarna är så dumma och ger oss massa uppgifter precis innan jul då de vet att både de själva och vi elever är skitless! MJÄÄÄÄK säger jag bara.

Och PA arbetet sen då... Dags att få något gjort?! Måste försöka se till å få fotat dessa veckor innan jul så jag kommer framåt i den där skiten. De är bara att få det over and done with... Även fast de suger. Det är ganska enkelt egentligen, men jag vill helt enkelt inte. Men ma må ju GÖÖÖÖÖÖR'T. 

För övrigt är jag faktiskt ganska glad och lycklig för ovanlighetens skull. :) Livet rullar med mig för tillfället och det känns bra! :) Dansar och har kul med Erik, vi har blivit så bra vänner och det känns great! Bettan kommer in och umgås med mig till helgen, MASSA MYS. <3 Träffa Han då oxå kanske, nice de med. Vi keep in touch Han och jag och det känns bra i magen. ;) Körkortet är mitt och jag har kört massa bil och har sån FRIHET så de bara värmer från topp till tå. Klappar köpta inför jul och stressen är mindre påtaglig, bortsett från skolan då. 

Så det som jag ska samla energi inför och försöka få överstökat innan jul är alla skoluppgifter och mitt PA. Får jag bara de gjort kan jag njuta och bara ha kul åt alla fritidsaktiviter sen under helgerna och slippa bekymmra mig åt skola. 

Nu är det kämpa på som gäller! Vi hjälps åt folket så ska detta gå vägen. PoK!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0