Over and done with!

Nu är man inte singel längre! :) Jag är officielt flickvän till underbaraste Henrik Clarin. De ni små barn känns förjävla bra.

I torsdag tittade vi på Bonde söker fru hos honom, hans kusin kom och vi drack te och fikade bulle. Mkt nice! Gjorde kväll vid typ tiotiden för att ladda inför fest på fredan istället så jag åkte från frösön och ringde mor och hörde om hon skulle hem från Eva-Maj som hon besökt under eftermiddan. Men hon var minsann inte klar än så jag fick komma in. Och där surrades o drack de och stod glada till, så jag slaggade till på soffan, vaknade typ halv två och tvingade hem min lite druckna mor.

Roligast var dock morgonen efter, fredamorgon. Jag hade ju fått lov nu  och det var min första sovmorgon på länge. Hon väckte mig skamsen vid halv elva och begärde skjuts till krokom (hennes jobb, julavslutning) då hon själv var för bakis! ;D Hahaa, de va lite roligt måste jag säga!! :D Älskade mor. <3

Resterande timmar på fredagen då, tog en långpromenad då jag kommit tillbaka från krokom, duschade och sedan hämtade Henrik mig efter jobbet, han skulle mixtra lite med olika bilar, och hör och häpna! Jag fick köra hans BMW då han skulle byta bil och grejer! Helt på egen hand! :O Jag blev glatt överraskad om man säger så! :) De va kul! Sedan gjorde vi oss i ordning och festfolket kom i sakta mak. Trevliga människor och en riktigt kul och lyckad kväll! Om inte annat för vetskapen att han betraktat mig som sin flickvän i ett par, tre dar! De hade inte jag riktigt förstått. :P Men de är absolut underbart! :)

Sov hos honom och idag släppte han av mig hos mosters A:s nya lägenhet som oxå ligger på frösön. Hon håller på att tapetsera och ställa i ordning så fint. Hejade där och nu hemma härvid datorn. Ska duscha nu och fräscha upp mig lite.

Ikväll blire iaf dansbandskampen-final-tittning med familjen, moster A, Stefan och så kanske Henrik kommer förbi, får se. Och imorrn är planen att gå på stan med familjen och få köpa sina julklappar. :)

En fantastisk vecka och förhoppningsvis fortsätter de så. Borde inte kunna bli mycket annat. Henrik. <3 Underbaraste underbara. Fan vad jag tycker om dig!
 
Men ha de bra alla! PoK! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0