:)

Är så otroligt glad och nöjd med tillvaron just nu måste jag säga! Mycket bättre blir det inte. :) 

Frida är kvar i Umeå vilket är väldigt trist då jag inte kan hälsa på henne där. :( Hon har slang in i ryggmärgskanalen som dom tappar vätska ur och en grej som är placerad på bröstkorgen där dom tar prover. Massa läbbigt och hon är så duktig min gogumma. <3 Hon mår bättre nu iaf, så de är ju bra. Förhoppningsvis får hon komma hem snart. Synd bara att behöva fira sin 18 årsdag på sjukhus i Umeå (hon fyller år imorrn)... Men men, jag ska gratta na sen ja! :D

Helgen då, som har varit SUPER för övrigt. :)

Fredag åkte jag till Erik runt halv fyra (fick låna bilen, wiiie), åt där och sen degade vi ett tag och gjorde oss i ordning för dansen. Sedan kom chaufffören/Eriks kompis Johanna och bjöd på glögg och så åkte vi till Hallen och dansade till Jannez. Det var lagom med folk och typ ingen i min ålder. :P Men jag dansade med Erik och en kille som brukar vara på dans ibland som jag dansat med förut, han är söt och trevlig. Och det gjorde min kväll då jag fick veta att han heter BENGT. Så klockrent underbart! :)

Sedan sov jag hos Erik, vi sov till tiotiden, lite frulle och sedan rulla hem till staden då mor å far ville ha bilen. Och Bettan skulle ju komma oxå, vi timade riktigt bra, hade varit hemma en halvtimme kanske då hon kom. :) Så vi tittade lite på tv och sedan följde vi med Clarre och åkte lastbil! Så sjukt kul, har aldrig åkt lastbil förut! Var ju värsta spaceshipet ju! :D Efter åkturen gick vi hem, gjorde oss i ordning, packade lite cider å annat gott och fick skjuts av mor ut till Clarre på frösön där vi i sin tur åkte och köpte pizza. Skillat, 8 min innan stängningsdags. ;P Sedan mys hemma hos honom med Beck, pizza o godricka. Lite folk kom förbi en sväng och efter de gått blev det lite Jurtjyrkogården (stavning?) vilket var mindre trevligt. Tur att man kan gömma sig hos Clarre då. ;) Tihi.
Mor hämtade oss vid ett, halv två tiden och det var en supertrevlig kväll! <3 Göra om?!

Och idag har vi tagit blåa faran en sväng till Svenstavik för å hämta brorsan och åka på dollarstore. Fick inviga min körkortspresent av Bettan oxå, rosa rattmuff med left och right på. :D De gick skitbra, sedan hem te stan igen, Rusta, och lunch på Subway. Oxå en superbra dag, så denna helg har varit guld alltså! 

Så me is SO happy, nej men asså ni anar inte! ;D Men ha de bra alla, ska va lite social med Bettan nu som kommit upp ur badet. :) PoK!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0