Choklad

Har jag ätit alldeles för mkt av idag, fy mig! Men det ÄR ju så gott! :)

Idag har varit en lugn dag, sovmorgon till åtta, mkt nice. :) Sedan bussa till skolan, hade SvC där jag höll min bildanalys som jag egentligen skulle ha gjort förra veckan men då var ju jag och failade uppkörning. Det gick väl inte överdrivet bra, hade inte lagt ner särskilt mycket tid på det, men nu är det redovisat iaf. Sedan var det äcklig lunch (pannbiff typ, usch) och efter det bollspel. Basket började vid med nu och ska hålla på med fram till jul. De är väl sådär, är så dålig på det. Men rätt kul är det ju iaf.

Och efter skolan hade jag körlektion med Anders eftersom Erika hade fullt denna veckan och det gick bra. Kändes mycket mysko dock, fick köra Volvo vilket jag inte alls är van vid, men de gick fint iaf. Och det kändes helt lugnt med en främmande människa där bredvid också, så nu banne mig ska de väl mycket till om inte Rebecca ska ta körkort snart!! Det enda som oroar mig just nu är att jag på något sätt är för nonschig. Som om jag bryr mig och tänker på uppkörningen för lite. Men det borde väl va bra, att inte stressa upp sig långt i förväg? Men ändå... SKA FAN I MIN LILLA LÅDA LYCKAS NU ANNARS VET JAG SERIÖST NTE VAD JAG GÖR. 

Blev mer uppmuntrad idag också då Han frågade om vi skulle hitta på något i veckan. :) Han frågade och inte jag! Det gjorde mig mkt, mkt glad. :)   

Imorgon ska jag bada på idrotten. De blir nog nice. Sen har jag värsta hålet som jag och mor tänkte utnyttja och övningsköra på eftersom jag har dansträning imorrn kväll. Så kan man ta det lugnt med mat och så efter skolan imorgon o slippa stressa. Bra där. :) 


Hoppas hoppas nu!


Men men, nu ska ja gö litte annat. Ha det gott folket. PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0