Onsdag

Nu har skolan dragit igång med buller och brak! Eller inte riktigt så dårå men... :P Både igår, idag och imorrn blir bara sega runt och umgås för att lära känna 1orna och 2orna oxå delvis. På fredag blir det efter schema thank god. Sen är det bara att köra på! Det ska bli exciting att ta sig an ett nytt år! :)

Blir ingen fotokurs iaf, den var för 20 år eller äldre eller slutbetyg från gymnasiet. Bajslåda. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå tillväga, får kolla efter nån annan kurs eller självlära mig från böcker och andra. Funkar nog det oxå. :) Detta ska inte få mig att tappa entusiasmen! :)

Hm övrigt då? Dubbeldans till helgen, Zlips på Sandviken på fredag och Jannez/Mickeys på Aspåsnäset på lördag. Är sjukt pepp, de ska bli asskoj! Skulle dock vilja köpa något nytt, men har egentligen inte budget till det... :S Men jag ska nog ut och titta lite iaf imorrn eller efter skolan på fredag. :P Man må ju unna sig lite... ;D

Dansmara i Övik den 12 sep!! Blender/Shake/Expanders spelar!! :D Jag och Frida ska åka buss tidigt på morgonen och bo tillsammans på hotell över natten och sen buss tillbaka igen vid 10 på lördag. Ska bli asigt roligt! :)
 
Sen fyller Jana 18 år den 16 sep, då blir det krogen helgen efter det! Så jävla kul, vi ska ut ett gäng från klassen! JIHAA!! :D :D :D 

Det var väl främst det som händer framöver, får se när jag skriver nästa gång. :) Ha de bra! PoK!


Detta ska jag följa hädanefter, så det så! ;)

Varför inte förmoda från och med nu, tills du har fått bevis på motsatsen, att alla män du möter tycker att du är oemotståndlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0