Monday

Och så var yran över för denna gång! Men fatta vad kung de var! Har inte haft så skoj på länge!!

I torsdags var jag ut med Bettan, hennes lillasyster Isabell, tremänningen till dom Kamilla och Fias lillasyster Sara. Vi var stor- och lillmamma åt dom (jag var lillmamma). :) Det var mkt trevligt, vi lyssnade på Kent (bäst på hela yran) och Blondie (dåligt förutom "maria" på slutet).

Sen på fredan var jag ut med Christer och Jana, vi lyssnade på Winnerbäck. Det var lite otäckt, vi hade bra platser (vid staket nr2) så vi vart trängda och klämda och jag svimmade! Blev något chockad då jag vaknade i sjukvårdstältet! :S Vakterna hade lyft mig över staketet och burit mig dit. Det var Christoffer Brännström (en jag känner från Kälarne) som bar mig, jag är honom evigt tacksam, min räddande ängel! <3 Fick prata med honom och säga tack på dagen på lördagen då jag var ut en sväng med moster och mor o far. :) Då blev jag glad. 

Lördagskvällen spenderade jag med Becka och även lite Christer och Jana o co. Vi tittade på Magnus Uggla, presidenttalet och sedan lite på Krunegård och Adam Tensta. Det var en mkt nice kväll. :) Sen vart jag så glad, när vi tittade på Krunegård satt jag och Becka på en bänk och åt wok, och då var det ett par grabbar som stod framför oss och diggade och körde "isborren". Jag busvisslade på dom och dom sa typ "visst e vi bra" och jag bara "självklart, skitsnygga" och tummen upp. Sedan när vi skulle åka hem, då stötte jag på dom igen och pratade lite och då sa dom att jag gärna fick följa med hem och värma dom (det hade börjar regna och blivit kallt). Åh, ångrar bittert att jag inte gjorde det! Men men, det där kan jag leva på en vecka iaf! :D 

Så nu är jag fortfarande lite trött men otroligt glad för dessa roliga dagar! Och nu är jag dessutom ledig eftersom jag jobbat klart! Yääy! :D Drar till Kälarne imorrn dessutom, ska vara med Bettan. :) Mkt nice! Vi ska även gratta Tora (fd granne och pappas moster som fyller 85) och jag ska på Hällesjö på onsdag och dansa till Shake. Blir astrevligt, flera folk från klubben ska samlas och grilla och Frida ska dit. :) Jag mycket glad! :D :D :D 

Så just nu är det full rulle. Måste även göra 4 kapitel körkortsteori som jag har kvar och helst börja göra faser på datorn oxå, har två körlektioner nästa vecka och jag kan inte komma tillbaka utan att ha gjort ett skvatt. Måste köra hemma också, så mkt jag kan. Måste köra hårt fan! :) Men det blir super! Är så himla uppåt nu! :) 

Blir bio med bror ikväll också, vi ska se "Batman The Dark Knight" som jag tror är ASIGT JÄVLA BRA. :) Men nu ska jag göra lite annat, ha de gott! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0