Tisdag

En ny vecka dårå... Var hemma och var sjuk från skolan igår, hade ingen röst att prata med... Bättre idag dock, men fortfarande hes. Suck, det var så skönt att vara hemma, är så LEJ på skolan nu! Bara en massa dryga uppgifter! Men men, det är bara att härda ut... Snart är väl de här året klart också.

Har varit på furan och provat ett par byxor jag nog ska ha på lördag när jag och Frida tävlar i Övik! :) De är tajta, men de funkar nog. Nu återstår bara vad man ska ha upptill... Men det löser sig nog. Åh, blev så danssugen när jag satt där, så jag dansade ett par långsamma låtar med Johnny, Becka och en snabb med Erik. Tror inte de ska ta nån skada. Och nu är jag supertaggad till på torsdag, då ska jag och Frida rocka röv (ÖBRK-uttryck)! :D

Och nästa helg är det säsongsavslutning på furan, Zlips spelar. Då ska jag dit, lätt! :D De kommer bli askul, trots en viss 37-åring på halsen... :S Men det ska tas om hand illa kvickt, lugn lugn, han ska bort, SNARAST. Sen på lördan blir det buss/skjuts till Kälarne och fira Fia som fyller 18 (!!!!) med tv-spel och förhoppningsvis lite tårta... :)

Är så glad, är gladare än på länge nu! :D Vet inte varför, men jag tackar och tar emot. :) Trots den där 37-åringen... Men han är snart borta och min problemhimmel är alldeles klarblå och molnfri! :P Nice. :)

Så det är en hel del kul kul framöver, full rulle som vanligt! :) Men nu ska jag sussa, ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0