Lite å göra ja å! :P

Namn: Anna Rebecca Orädd.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad gjorde du igår kväll? Tittade på Ice Age 2 med brorsan och hans flickvän.
Hur många hamstrar har du haft? Ingen.
Kan du gå ner i spagat? Nja, inte riktigt va... :D
Vad ska du göra i kväll? Ev gå på bio, annars slöa framför tvn.
Vad ska du göra i morgon? Göra skolarbete. 
Senaste inköp: Ett par nya toppar.
Senaste film: Ice Age 2.
Vad har du i ditt fönster? Blommor, gardiner, telefon och en lampa.
Tycker du om att cykla? Ja, det är skönt.
Vem sov du över hos senast? Bettan.
Vem sov över hos dig senast? Frida tror jag.
Vem pussade du på senast? Mamma? Pappa? Vet ej.
Vad ska du göra nu? Kanske gå ut. Städa badrummet?
Vad ska du göra sen? Ev bion då. Annars vet jag inte.
Vem träffade du sist? Familjen.
Vem skulle du vilja träffa nu? Sofia!
Sjunger du i duschen? Nej. 
Vem ringde dig senast? Pappa.
Vem ringde du senast? Mamma.
Hur länge sov du inatt? Ca 10 timmar.
Vad gjorde du för tre timmar sen? Tittade på tv.
Vad skulle du vilja göra nu? Vara med nån kompis.
Har du badat i år? Haha, nä, lite tidigt för de...
Tidsfördriv? Ja, det här.
Vad heter du just nu på msn? [Rebecca]
Hur många syskon? En storebror, Simon.
Kär i någon just nu? Nä... Väntar på den rätte...  
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja, en av mina bästa vänner.
Morgontrött? Nej det kan jag inte påstå.
När är du född? 5 juli 1990.
Var bor du? I Torvalla.
Nuvarande hårfärg? Mix av färgat svart/brunt/rött + min egen hårfärg. Mamma kallar mig ossilot. :P
Riktiga hårfärg? Brunett!
Ögonfärg? Blå.
Vad läser du för bok nu? Ska börja med "Målarens Döttrar" av Anna-Karin Palm.
Humör just nu? Konstigt, vill ha sällskap fast ändå inte, vill hitta på något, samtidigt slöa. Känner mig helmysko. Brukar känna så ibland, de är skitstörigt... :(
Vad har du för parfym idag? Ingen.
Vill du ha barn? Självklart!
Hur stort är ditt rum? Jaa, vad ska vi gissa? 12 kvadrat? 15?
Har du tv/dator i ditt rum? Japp, både och.
Piercingar? Nej, bara hål i öronen.
Tatuering?
Nä, men jag skulle vilja ha en.
Hur många Converse Allstar-skor äger du? Ett par, men de är fejk.
Skostorlek? Allt från 37-39 beroende på skor. Men mest 37 nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0