Jahapp...

Då var det söndag då. Var på dans i Lånsele på Kuben i fredags, men det sög rent ut sagt. Det var asbra musik med Zlips och Shake och jag trodde det skulle bli jättemycket folk, men inte. Det var så tomt så man fick torgskräck när man skulle bjuda upp. :( Så det var trist, men vi åkte hem till min moster (som vi sov hos) vid typ tjugo över tolv och då satte jag mig och läste och svullade ostbågar, vingummin och dumleklubbor istället. :) Och det var ju inte enbart kasst, SKITBRA musik verkligen och så är det ju alltid roligt att titta på folks olika dansstilar! :P

Nu är det iaf lov och det är så otroligt jävla skönt! Det behövdes verkligen! Har iofs en massa skolarbete att göra men jag får sitta hemma och kan göra andra saker när jag vill, så det känns helt okej! Det är bara så drygt just nu, känner mig olustig och konstig. Vet inte vad jag vill göra... Känner mig sällskapssjuk samtidigt som jag bara vill vara ifred, jag känner att jag vill göra något, hitta på något men samtidigt bara ligga på sängen och gny. Hatar när det känns såhär! Det känns så emellanåt, så jäkla irriterande! Jaja, finns inte så mycket att göra nu heller så...

På tisdag är det dansens dag, då ska jag vara med Frida på folkets hus. ÖBRK har lite uppvisningar, prova på osv, så då ska vi vara där och hjälpa till och så. De blir nice, kul å va med Frida också! :)

Man kanske borde ta en promenad? Kändes jobbigt, men för att ha något att göra? Och det är så skönt att fundera då man promenerar. Får vara helt ostörd och ifred. Ja, jag kanske gör det sen. Eller börjar läsa en ny bok. De är också avslappnande. Nått lär de ju bli. 

På fredag är det dans igen! Blender spelar på Sandviken som har premiär för sommarsäsongen. De ska bli görskoj, längtar. Känner mig danssugen! :) Sen är det dansgalan i Nälden på lördag, då spelar Jannez/Expanders/Arvingarna. Blir säkert kul det också, MYCKET folk att dansa med där... :) Fast jag verkar bli ensam där, Frida ska på SM och Becka funderar på att inte gå. Men Erik tror jag skulle dit, så helt allena blir jag nog inte, nån jag känner lite bättre lär ju vara där. Well well. De ordnar sig.

Jag är anmäld till sommardansskolan nu också. Börjar längta till den mer och mer, vill inte missa allt skoj där. Hoppas jag kommer med, det är ju flera tjejer över i min grupp, så det blir till att se... Förhoppningsvis går det bra ändå. Annars blir det trist... Då ska både Becka och Frida vara där och hjälpa till, Becka skulle vara med också... Då blir jag värsta utanför och de har en massa skoj där... :S Jag kan ju hjäpa till med något där, men det vill jag inte. Åh, kul att stå i köket utan betalt liksom och de får ha skoj... Nej tack, kommer jag inte med får jag göra nått annat den veckan. Då skiter jag i det, kan gå på socialdansen de anordnar och kanske hälsa på nån kväll, i övrigt får de klara sig utan mig. Men det är ju om jag inte kommer med det vill säga... :)

Ska jobba i sommar. På campingen här i Östersund. Via kommun och askass lön iofs, men det är ett jobb iaf. Alltid värt något! Sen är det ju bara 5 timmar per dag i tre veckor, så jag kan njuta av sommaren endå! :)

Nej nu kanske jag avhandlat allt aktuellt för tillfället, ha det bra till nästa gång!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0