Update

Så var vi här igen dä, tänkte skriva nå rader så ser ni att jag lever. :P
 
De senaste veckorna har bestått av jobb, äta, sova och träna. Skojar inte, de är endast det. Och varit konstant trött förstås. Kommit in i värsta svackan just nu, känner mig kroniskt trött verkligen, skulle kunna sova hela dagen och är fortfarande trött till kvällen. Vill bara ligga nerkurad i de gosiga sängkläderna och inte bry mig ett skit om nånting annat.
 
Tror det kommit en backflash från nattjobbandet nu när det gått en månad, är ju inte konstigt man blir trött när man typ aldrig hinner se något dagsljus. Det är mörkt när du åker till jobbet, mörkt när du kommer hem och mörkt när du kliver upp igen. I princip. Det i kombination med att jag gått från 1, max 2 träningar i veckan (lätta pass i grupp) till 4 gånger i veckan hårdträning (gym & spinning) gör nog vem som helst trött tror jag.
 
Sen är jag nog tämligen less på det här jobbet med känner jag. Skulle vilja göra något annat. Så jag ska definitivt söka till plugget i höst, så får vi hoppas att ekonomin tillåter en pluggstart!
 
 
Tänkte visa lite från senaste tidens pyssel, först lite decoupage (klistrar papper på föremål typ), blev en bricka iklädd Kalle Anka och en wc-skylt till toan. :)
 
 
 
 
 
Sen har ju jag och Frida kört igång vår egen stickningsstuga/syjunta så nu är min stickkorg välfylld och bara väntar på att bli roliga projekt! Just nu håller jag på med en halsduk/buff grej och mina första tumvantar. Det är sjukt kul, och jag skiter i att det är gamm-mommavarning. Vi alla har lite tant ini oss, så de så!
 
 
 
Satt så ser de ut, ska försöka hitta lite positiv spirit nånstans i nån hörna och försöka bli lite piggare, men just nu är jag glad att jag får vara frisk och klarar av dagen. T är inne på tredje veckan förkylning och halsont men än så länge har jag klarat mig, peppar peppar! Verkar vara ett lyckat koncept att inte pussas, även om de inte är kul.
De får räcka för nu, så hörs vi snart igen!
Ha't bra gänget.
PoK!
 
Lovely tulips is always to be glad for <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0