Shoes!

Sitting here again.. Och börjar bli hungrig igen!Inte så konstigt iofs när man äter middag vid sju på kvällen och sen fortfarande är uppe vid kl två, då börjar magen va tom igen. :) Får bli lite fil tror jag.
 
Tittar på SYTYCD, blir så himla inspirerad och vill dansa allt! Saknar att dansa, måste ta och kolla om jag inte ska hitta nått sånt här nere också..
 
Annars är de ganska lugnt, jobbar och stökar på. Ska faktiskt bli ganska roligt på jobbet för jag ska få åka till Tyskland! I en hel vecka (mån-fre) ska jag och några till få gå utbildning därnere på våra elpressar, kommer nog bli både roligt och spännande och intressant också. Blir mest troligt v11 redan! Blir skönt med ett litet break.
 
Helgen har varit kolugn, mkt skönt att inte göra så himla mkt! Lördag blev det träning, zumba och gym. Sen åkte vi till Heron för att leta skor till mig. Blev de två par jag var ute efter så ren succé, gjorde de värt de timmarna de tog. Hur man än gör går de inte att bara ta en "tur", man är borta i timmar hur man än gör när de är shoppingdax
.
Ett par nya studio/dansskor att ha till gruppklasser och ett par rejäla walkingdojjor. Mucho nice, och två par märkesskor i bra kvalitet för 1500 totalt, de kallar jag kap. ;)
 
 
 
Och lördagsmiddagen gick i lite "nyttigare" tecken, sallad och kött till varmrätt och bärglass gjort på frusna bär och kesella till efterätt, mums! :)
 
 
 
Inte ofta man hittar färska jordgubbar i feb.. :P Billiga som fan och de var helt okej!
 
Och idag söndag (eller igår, kl är ju över tolv höhö) har det varit superfint väder, vi tog en promis runt i området och sen hem och städade, diskade undan och pysslade på lite innan vi belönade oss själva med en pizza!
Så de mesta känns fortsatt grejt!
 
De får räcka för nu, ha re'!
PoK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0