Nattugglan

Tankar från soffkanten.
 
Uppesittarnatten, mycket tv-tittande! Grey's Anatomy och So You Think You Can Dance för hela slanten. :P
Samt lite reflekterande över tillvaron.
 
Veckorna rivs av en efter en, slutar aldrig att bli chockad över veckotalet som står på tavlan på jobbet. Imorgon när jag kommer dit kommer det stå v8 på den. Helt galet.
 
Vi har bott tre månader i vår nya lägenhet. Och jag kan inte älska den mer! Den är perfekt. Säga vad man vill om spontanköp, men detta är en guldgruva, den ger mig sådan tillfredsställelse och ro! <3
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Kände ett sånt sug att blogga lite men det står mest still.
Jag mår bra, fortfarande sluppit förkylning så pepp pepp att det håller i sig! Haft en lite lugnare vecka då jag överanstängt mitt knä och det var kanske vad jag behövde. Tröttkoman har släppt lite och jag känner mig mer glad och positiv än jag gjort på ett tag. Så det känns bra. :)
 
Längtar efter vår och solsken. Sommar och semester. En smidig och stark kropp.
Och att få fortsätta ha det så bra och vara så lycklig. Försöka vara tacksam för allt här i livet.
 
Jag älskar dig mitt allra finaste, jag älskar dig Tommy Mellberg <3 
 
Peace out people.
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0