Doppresent

Nattsudd igen och lite blogg på det tänkte jag.
 
Helgen har tuffat på som vanligt, dop i lördags. Roligt att träffa lite mer av Tommy släktingar! :) Tog inte så många foton, men så här blev iaf presenten jag jobbat med! Mkt nöjd med mitt första broderi sedan typ 5an haha, och den tog sina timmar att göra om man säger så. :P
 
 
 
Och i sin guldiga ram :)
 
Och idag har vi varit på spinning och sedan Kungens Kurva för lite Ikea och mathandling samt att dagen avslutades med en fika hos svärfar. Så mkt grejande blir det!
 
Hade väl som egentligen inget att skriva, men nå rader blev de ju iaf. :) Nu blir det ny arbetsvecka med nya utmaningar! :) Men först en natt med lite Sims-spelande tror jag och förmodligen en film.
 
Ha de gott go vänner!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0