SenvinterVår?

Har blivit så dålig på att blogga, nu är det ju snart en månad sen igen! Får kanske ta och skriva upp det i min kalender eller nått så jag kommer ihåg att uppdatera. :P

Men paniken över frisyren har lagt sig iallafall, de har ju precis som jag trodde grott till sig och blivit okej. Men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår. Vill spara långt, men de är ju så sjukt tråkigt under tiden och "frisyrlöst". Speciellt nu när jag ska på två bröllop framöver (svärmor i april, Ts kompisar i maj), då vill man ju verkligen va fin i håret liksom! Tommys syster har extensions (heter, stavas??) och det blir ju verkligen fint och verklighetstroget men de är ju så sjukt dyrt! Flera tusen ju! Och skaver och kliar dessutom berättade hon, så skulle inte tro det. Skulle dock va kul att ha nån variant man bara tar i vid speciella tillfällen, löstagbar variant fast de ser verklighetstrogen ut liksom. Men men de blir säkert nå bra.

Har väl inte hänt nå märkvärdigt sen sist, jobbar äter och sover typ. Jobbet går bra, det är ett helt okej jobb med bra betalt för "enkelt" göra och trevliga arbetskamrater men jag känner att det är ju ingen framtidsjobb direkt med tanke på mitt skinn och eksem som inte är så förtjust i det. Men tills jag vet hur, var, när och vad jag vill hålla på med så passar det bra. Har dessutom sökt fast tjänst där nu som de lagt ut, så man jobbar för dom istället för inhyrd via Proffice. Så vi får se vad det blir av det.

T har varit iväg och tävlat en dag varje helg sen sist, så de har blivit en del lonelytime med grejande hemmavid, jympa eller promenader. Vi har också firat Tommys syster som fyllt 30 och ätit middag hos svärmor. Så det har med andra ord inte varit särskilt mycket alls den senaste månaden, haha! :)

Och ändå går tiden så sjukt rasande fort! Jag fattar inte hur en hel månad bara kan flyga förbi, man tycker ju inte man gör nånting liksom?! Aja, fördelen med det är ju att det blir sommar snart då. :) Längtar så till sommaren, ska bli kul att uppleva en varm och härlig sommar här i söder! Blir v25 hemma i Ösd för sommardansskolan och ev midsommar om inga andra planer dyker upp, och sen v 28 blir det ju lite semester i Åre med Bettson och co som inte kan komma snabbt nog, vill ha nu nu nu!! Som det ser ut nu blir jag hemma i Ösd hela v 29 också då de har semesterstängt på Sandvik! Det är så skönt att ha något att se fram emot!

Men mest av allt ser jag nu fram emot påsk, en hel härlig vecka med mamma, pappa och bror!! <3<3<3 Och såklart råka Ekke, Jennie o Ingemar, mina gosisar! <3

Nu ska vi knyta oss, trött är man, mest hela tiden tycker ja..
Ha de gott hörni, skriver upp i kalendern nu: Senast att uppdatera bloggen igen söndag 25 mars. ;)

PoK!

Kommentarer
Postat av: Bettan

haha jaa nog kan du alltid behöva skriva upp de i kalendern ;)

Jag längtar också sjukt mkt tills Åre.. Som att tiden inte kan gå nog fort.. Hoppas jag har blivit helt återställd tills dess också!

Men du, hör med Sara om extensions, hon kanske har tips och idéér :D

PoK <3

2012-03-20 @ 17:32:37
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Bettan

Du får väl komma upp o test äta dom ;)

2012-03-21 @ 09:47:21
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0